Nya tag


Hej hopp, nu var det länge sen igen.. det blir alltid så lång tid mellan gångerna. 
jag tror jag ska börja igen, som förut, skriva mer en bara en gång i halvåret.

En snabb utvärdering då;

Va med till Gryt en hel vecka med Patrik och han familj, det var mysigt och vi solade mkt. 

Veckan efter det var det med min familj upp till Norrland där vi var med om allt och ingenting, knasiga kvällar och fisketurer var det gott om. 

Efter det var det dags för Halmstad med Josse, Malin, Ida och Carro. 5 tjejer, Halmstad, Tylösand, Karlstorps Camping. Från torsdag till Söndag hände det en hel del, Bad & Sol, insekter och fåglar, Folk, fylla, skratt, gråt. 

Det var tråkigt att åka där ifrån, så himla härligt var det.. skulle kunna vara där en hel sommar tror jag. Min mobil försvann även där, nånstans på väg från stan till Campingen fredagskvällen. Är dock inte helt säker.. Men grät gjorde jag. Pappa tröstade mig med att ha inkaserat en ny data till mig eftersom min andra är knasig. 

Efter det blev det en till Gryt resa, men mycket sol och bad :D härligt härligt, och sen blev det hem och firade pappa på stora dagen. Japp japp.. 

 
Jag är nervös inför imorn, hur det kommer bli, både nervös, lite osäker men även jätte glad och inte alls nervös. Vi får se hur det blir.



- Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0