Heeeeelt



Proppmätt,

aahh


Har precis kommit hem från en kräftskiva med patrik familj m.f. massa god mat & kräftor. muums :D behöver iaf inte äta på ett tag nu. Det var mysigt att sitta på altanen medan regnet smattrade på taket. Sen fick vi skjuss hem till mig. I alla fall jag. Bestämde att vi skulle sova på olika gator ikväll, men efter 5 minuter ringde det på dörren :D (L) hih. sött.

Vi va nere på stan förut, kollade upp hur mkt en resa skulle kosta osådär.. så vi ska gå dit varje dag nu o kolla efter nån billig sista minuten.. skulle va riktigt skönt iallafall.. sen får vi se hur det blir.. Köpte lite smink på stan med, mkt behövligt! 

Och idag, för nån timme sen kom jag på hur mycket jag behöver ett jobb. Jag behöver och vill verkligen ha ett. Egentligen tar jag väl va som helst... Fast man vill ju ändå ha nåt man trivs med.. Borde ta tag i det där snarast. MMMMM. om nån vet nåt får den gärna tipsa mig ^^


Godnatt pussar

- Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0