Då va det dags..



Sommarlovet är slut, 
fort har det gått och jag önskar att det var ett helt sommarlov kvar. 
Jag har inte hunnit med allt än, ja har inte badat och solat tillräckligt, 
har inte gjort allt ja ville. 

Ändå så är jag laddad och peppad på att göra bra ifrån mig nu sista året. I morgon blir det att köpa Filofax, almenackor, block, pärmar pennor och sudd. Ny, fräsch, start. För det här är sista året, mitt sista år i skolan. Det känns konstigt. I 11 år har jag kämpat mig till skolan och gjort så bra som jag kan ifrån mig och nu är det bara 1 år kvar.  Vad händer sen är frågan, men det orkar jag inte ens tänka på just nu. 

Imorgon kommer min nya säng, äntligen :) :)
En 90 säng är inte skönt två i ska ni veta. Men i morgon så finns det ytterligare 30 cm att sova på + en fin sängram (: 

Funderar på om jag ska hoppa i säng nu, 
fast jag är inte ett dugg trött, har förvridit dygnet rejält.
Men imorn blir allt som vanligt igen, ingen mer sovmorgon till två. suck... såå... hur var det med skol - laddade Johanna?


Godnatt hörni,
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0