Cause every moment gone you know I miss you


I fredags kom alex & benta hit en stund och sen gick vi ner till kunskapsfesten & mötte upp Patrik bla... lite senare kom jag in med en fake stämpel. Tur det, för festen var inte värd 100 kr iaf! Men det blir ju va man gör det till, såklart.

Efter det så skulle några äta på MC donalds och sen hem till Petter där jag somna i en soffa. Igår blev det film
och mys och bara ta det lugnt kväll :) i morse blev det lång och mysig sovmorgon och tacos som frukost :D 

Nu är jag hemma, har precis sett på film. Pappa kom hem för en stund sen, han hade haft det bra i Karlstad. Bra det. Känns lite tomt när han inte är hemma. Linnea och jag har kommit överens väldigt bra :) no fights. Tränat lite på dansen också, den måste ju sitta till den 20:e :D 

..& på tal om dans så älskar jag vårt projekt, vill verkligen att det här ska bli bra :) nu har vi ju några kontakter iaf :)

HERÅ
Jag kan inte göra bilderna små ;o huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0