Valborg


Inte lika stressigt som alltid igår. Packade ner grejerna i min nya bag från Gina och gick ner till Josse. Grillning på engångsgrill och rap-prat vid matbordet. Haha. Trevlig stund. För en gång skull va vi klara med kläder och smink men då va det andra saker som krånglade, men mkt generös kille på festen gjorde så att ordnade upp sig bra. big thanks to you. emm... Valborg kvällen blev en bra kväll.. minus brasa då, om inte engångsgrillen och röklukten i håret räknas?

Herregud, tänker tillbaka på förra Valborgen. Tänk va mkt det är som  har förändrats, nästan läskigt.. lite tråkigt kanske.. eller ne, saknar inget!  det blev som det blev. And so it is. herregud. Herre gud är mitt nya ord tror ja. Säger det jämt jämt jämt. Måste sluta, nu, bums!

Iallafall så tyckte jag synd om Josse igår <3 men ja hoppas att det ordnar upp sig, och nej du förstörde inte kvällen för mig. Ja hade kul :) Tyckte bara synd om dig!

Min nya bikini, vet inte hur man kpoierar bilder från Gina sidan, om det ens går. Så va tvungen att ta med hela sidan. Men ääääsch ^
image145

Kommentarer
Postat av: Josse

<3

2007-05-02 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0