Thank god it's friday


Skönt skönt skönt, otroligt skönt. Det är fredag och ännu en vecka har gått. Only seventheen day left to summeer. iaaaaaaa. Idag hade vi NP i matte. Det gick väl sådär jätte dåligt tror ja. Sämst! Sen har vi historia prov och efter det kände jag mig lite gladare eftersom det gick bra. Inte så konstigt eftersom alla i klassen hade en fusklapp vid sidan av. VIlket va helt tillåtet, ja ni läste rätt, tillåtet, vi fick ha en fjärdedels a4 papper med fakta på.  Duktig som jag är satt jag och pluggade in allt vid frukosten imorse så jag kollade endast på min lilla lapp en gång, för att se va pr(e/ä)sten olaus Petri, typ, hette. Och det va det ända! 

och ja lämnade in mitt svenska arbete idag.  Bara försenad i några veckor, men bättre sent än aldrig.

Korv&mos är inte min grej liksom. inte alls min grej, efter maten åkte jag ner till stan med maria. Vi gick runt och kollade lite. Hade tänkt att köpa den gråa klänningen på Gina men jag tror att inköping får hållas under kontroll nu tills stockholm. Hade tänkt att inkassera nånting där ist. Blandannat min avslutnings klänning, som btw inte får vara vit och ett par skor. har sett ursöta silvriga skor på Skopunkten idag. JÄTTTE SÖTA. kanske blir dom. 

Iaf... sååå.. har jag dans nu vid 4 och jag och jossan ska träna på hiphopen och jag måste börja med min singel hiphop eftersom jag inte har kommit nån vart. Jag har inte ansträngt mig heller men nu måste det göras.. Bara två veckor kvar och jag måste göra om discosingeln med. mycket mycket att göra.

Kanske blir hemma själv idag med syrran. Så vi ska ner till Ica lite senare och handla va vi ska käka ikväll ;) Sen vet ja inte va som händer. Inte sugen på fest faktiskt. Det blir nog inget festande den här helgen. Ska vara duktig och träna och plugga istället. Imorn blir det melodifestival hemma hos Maria. Mys! 

--

Hemkommen från dansen nu, va jätte länge sen ja va där känns det som. Panthers imorn.. men typ ingen skulle ju va me så det blev inget x) så vi får vänta till 2 juni för att heja på dom ;) taha.

Nuuuu ska vi grilla kyckling och skära tomat. PUSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0