surt


Sitter här och sörplar vatten med sugrör. Allt blir godare med sugrör!
Överskriften passar perfekt till min morgon idag. Upptäckte att min väckar klocka faktiskt fungerar och här har jag gått och andvänt en utan snooze. Ja menar?!.... mhm..
...ocheftersom jag inte har snoozat på länge så va det kanske inte så konstigt att jag höll på lite extra i morse. Fast det kanske blev lite för mkt extra' -sen gick jag upp och satt å segade i mig fruksoten i säkert en halvtimme. sen! när klockan va kvart över sju kom jag på att ja skulle gå om en kvart.. bråttom bråttom. Kläder lite överallt, vet inte va ja ska ha. Min gamla svarta gina jeans, vit oversize t-shirt och en svart munkjacka. illa kändes det och det blev inte bättre av att mitt smink var bortsprunget.
 
illa..

Nationellt prov i Matte, förvånandsvärt bra gick det. Bara för därför får jag väl bara G. men iaf så kändes det bra, men mindre bra i huvvet så ja gick hem.. och städade. Det är prickigt på asfalten, det måste ha regnat och jag missade det. vilken tur.

---

Nur har jag promenerat runt strömmen i 1 och en halv timme. Skönt.

Ikväll 21.00 - Never been kissed.

image163








      - You can stand under my Umbrella
                      Ella ella eh eh eh
                    Under my umbrella
                      ella ella eh eh eh

 

       


 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0