so classy


Nu ska ja strax ut igen. Orkar jag kanske två varv idag? återstår att se. Måste bara ladda mobilen lite, så att jag kan lyssna på musik hela springturen. Den la ju av igår när jag va inne på andra varvet precis i början och då va det inte lika kul längre, så fick springa lite fortare för att komma hem. Inte lika kul utan musik! Hoppas att min fot inte sviker mig idag.

Hade matteprov i morse och ja vet faktiskt inte hur det känns nu i efterhand. Det känns.. blandat.. känns som om jag gjorde bra ifrån mig men ändå inte. Lika så svenskan.. vi får se hur det går.

å ja är så avis på alla 3or som får sitta och tat det lugnt och dricka i ett partytält i skolan, medans vi andra springer omkring och stressar ihjäl oss pga för mkt skolarbete. FUSK! Jag vill också ta studenten! 


Och idag får det bli en bild på Simon, Fredrik och Adam :D

image174

Hett ^^

Kommentarer
Postat av: Elinpeliin

hahahahha, så snygga ;D

2007-05-31 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0