proobleeem



Nu har vi engelska och ska strax visa våra kunskaper på glosorna vi hade till idag. Jippie. Ja som har tränat hela veckan på dom. inte.
Slutar efter den här lektionen, sen ska jag och Maria ner till stan och kolla lite. Ska köpa dove b.u.s och kanske lite smink.

och va blir det ikväll?

Kanske ska ja va hemma och ta det lugnt efter träningen så att ja kan få in mitt pogram så att det sitter tills imorgon. Sitta hemma och ta det lugnt och packa och fixa klart busbrännan och håret? Fast egentligen ska man ju inte träna sådär sita dagen, det brukar aldrig sluta bra då. Jag vet.

Eller ska jag åka till svärtinge, till stället där jag tillbringade hela sommaren 2006. typ. Träffa folk, men vad för folk? det är frågan och jag har inte svaret. haha. vilka problem.

vi får se hur det slutar.


bara 20 minuter kvar. bara bara. Kan det är med oregelbundna verb nu. - light lit lit -
bläää.

byfor now, pussinuss

-

Har fortfarande inte bestämt mig för hur min kväll ser ut. Men jag tror det blir svärtineg trots allt. Eller ja vet inte.. ääääsch. Vi får se imorn hur det slutade.

-

+ ett litet tillägg nu på slutändan.

Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

HAHAH vet du va läskigt? shiiiiet, ja skrev nyss blogg och sen kollar ja din blogg och då har vi EXAKT samma rubrik! båda har skrivit "probleeem".


Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

hahaha omg!

Johannaaa säger:

haha vaa

Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

ja vet, exakt lika många e:n också, tror ja hahaha shiet.


Johannaaa säger:
skojjaru måste kolla

Johannaaa säger:
shiiiet


Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

ja vet! nu måste ja skriva det också hahaha


Johannaaa säger:
mm ja me! haha


haha, så kan det gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0