Onsdag - Stockholm - fest



Halv 8 åkte vi iväg till Stockholm. DUMMA att man inte fick sitta i vilken buss man ville.. Resan dit gick fort! Kanske va för att ja somna...med öppen mun.. mm skit kul killar ;P ;D haha.

Jaja, riksdan och nobelmuseet - det säger sig självt att det kanske inte var det roligaste jag har gjort i mitt liv.

Sen gick vi runt på stan, jag maria och klarar och som tur har Klara bott i stockholm i 14 år och kan staden riktigt bra. Så vi slapp svansa runt där utan någon koll om vart vi var eller vart vi skulle.

Köpte min avslutnings klänning på Zara, kändes bra eftersom det inte är lika stor risk att nån annan har likadan :)

--

På bussresan hem ringer Josse och säger att det är fest hos andy i svärtinge och att ja inte får banga :D haha. Snällt av pappa att skjussa in mig. Jovisst,  det var kul. Förutom när man skulle sova. va ska man säga, halv , liten hård soffa, utan täcke o kudde, svinkallt, trött. Mer information om exakt hur det gick till hänvisas till JosefinErikssons blogg! ;)

Iaf så va vi allt för trötta och pappa hämtade oss. STORT TACK. kände mig lite dum att jag väckte honom sådär på morronen när han hade sovmorgon. Först sa han ju nej, men ja visste nästan att han skulle ringa upp o säga att han skulle hämta. så blir det jämt. Har nog världens bäste pappa ibland.

När ja kom hem sov jag, gick upp vid 1,åt, somnade och sen vaknade jag lagom till middagen. Sen tränade jag lite på dansen. Ikväll blir det promenaaad.


Jag är glad efter igår. Fått tillbaka två riktigt bra vänner känns det som. Den ena som bara glömdes bort och den andra som upphörde genom missförstånd från båda håll. Jag är glad att allt ordnade upp sig. Ibland saknar jag verkligen allt vi 4 gjorde. Och speciellt din och min humor. DET är verkligen humör på högsta nivå och det känns som om jag har tappat lite av den. Men så ska det inte vara längre.  Man kan inte vara kompisar så länge och sen bara inte vara det, så funkar det inte.

Jag har världens bästa vänner och det menar jag, jag har verkligen dom bästa <3

Kommentarer
Postat av: Elinpeliin

Johanna, du är underbar <3

2007-05-17 @ 21:44:08
Postat av: Josse

josefiineriksson* hihi :) kul kväll!

2007-05-18 @ 02:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0