koka inte makaroner när du är trött och stressad!


Det blev svärtinge igår, det var väl helt okej vissa stunder. Ibörjan kan ja väl inte säga att det speciellt kul, men sen blev det okej! :) mkt folk iaf!
...och jag har sovit sammanlagt 3 timmar ikväll och känner mig inte direkt pigg på att dansa. Gick upp och började sminka mig  och krusa håret. Skulle koka makaronen.. haha....  sen kom ja på efter 20 minuter att ja faktiskt kokade makaroner.. så när ja kom ut va dom helt svarta och det rykte massa. Haha lyyyckat..luktar rök i hela lägenheten. Koka inte makaroner när du är trött och stressad, det säger ja bara ;) ..så nu står  det en ny kastrull på spisen. Försök två.

Idag gäller det. Om ja itne får prick tjuter ja assåå.. eller så kommer ja va sur resten av tiden till sommarlovet + hela sommarlovet med!

nu ska ja gåå.. håll tummarna

Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi, bra jobbat med makaronerna Johanna ;) Hoppas det går bra i Hallsberg, jag håller tummarna! :)

2007-05-26 @ 17:17:29
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: J

Haha, hur kan man misslyckas med makaroner liksom? :D haha. tack så mkt :)

2007-05-27 @ 01:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0