Det som inte dödar härdar.



Jag bad inte pappa åka ända till Halsberg för att hämta mig bara för att ja hade ont i foten.
Okej, visst, det gjorde jävligt ont.. men om jag verkligen hade velat dansa så hade jag gjort det.
Jag var bara irriterad, arg, sur och lessen och hade inget humör till att fortsätta dansa, och så va det.
och ja, ja är en dålig förlorare. But hey, thats me.

Jag som verkligen hade börjat komma in i det här nu..
Meeeeeeeen det som inte dödar härdar, visst?


+ att jag är grymt trött på skolan så det finns inte. SÅ HIMLA TRÖTT ÄR JAG.
idag har vi haft nån form av samhällskrivning, Natur häfte, Datakunskapsprov, 2 spanska prov + en muntlig del + mina spanska inlämningar. På onsdag har vi matte prov och svenska prov och på fredag har vi historia inlämning + liten redovisning och Natur redovisning. Sen har jag mitt musik arbete och Data arbete kvar att göra denna vecka.
Slår vad om att ingen kan slå detta?

fuckoff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0