31 Maj

19 år idag :) hurrahurra.
Sa ju att jag inte skulle köpa nån present först eftersom jag ville
 att det skulle var en bra, genomtänkt present,
så din födelsedags present idag blev ju att jag
agerade lite som din egna personalschopper, haha ;)
meeeen kunde  inte hålla mig, fick bli en tröja från Gina som jag vet att du hade kollat på.
Glass med maränger, jordgubbar och chokladsååås.

Grattis syrran



  





---
Och bara för att det är så himla kul med gamla bilder, GamlaLinneaJohanna&Hannabilder.Varsegoda. :


smått



ThrewTimes

 
systrarna kalsson


  

Miss those times..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg johanna :)

2007-05-31 @ 22:05:22
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0