1 Maj


Det är första maj, sjukt nära är sommaren och sjukt glad är jag för det. Det ska bli den bästa sommaren på länge, det känner jag på mig.

Jag tror jag gick i sömnen i morse. aa, så måste det ha varit. Ja vaknade och va trött men ändå pigg, klockan va runt nio och eftersom jag gick o la mig vid 4 i morse så va det ju ganska konstigt. Gick upp, in i köket, åt en tugga på ett äpple och la in den i kylen satte mig i soffan och slog på tv:n... pingu tror ja det va, hehe. och sen måste jag ha somnat.
Det känns som om jag drömde det här, men jag vaknade ju faktiskt i soffan med tv:n på och i kylen låg ju faktiskt ett äpple med en tugga på. haha. hm..


Tränat på dansen idag, inte kommit på nått nytt, utan bara kört den vanliga. Fast har tänkt ut vart och hur jag ska ändra, tror ja. Nu ska jag snart ut och springa runt strömmen, sen blir det filmtime. 

ohyes. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0