Wrigley's Extra Strawberry flavoured


Och jag som aldrig skulle tycka om något som hade med kaffe att göra. Blä. Men kunde tyvärr inte hålla löftet.
- café Latte, min nya stora passion. Taha.

Spanska prov idag, allt det där med ackusativobjekt och dativ... aa se.. vet inte ens hur man stavar till det. Det gick i alla fall hel snett. Gissade på precis varje fråga dvs typ 3/6 av provet. Allt annat kändes rätt så bra.

Mina nycklar är bortasprungna så det blir nog att köpa nya, 70 spänn fick man tydligen ge. Måste fixa snart.. stackars malin som måste stå ut med mina grejjer i hennes skåp varje dag. I helgen ska jag leta och om inte dom blir uppfunna.. vilket jag hoooooooppas... så blir det nya på måndag. Promise.

Nu om 45 minuter blir det arboicpass :) Lovesit.

Sen ikväll blir det filmkväll :)

Pussinusse.


Någar bilder från mobilen :


  
partiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0