watch ou t

Jag vet inte va det va me mig igår. Det märktes ju tydligen på mig att allt inte va bra.
Men när folk frågade så hade jag inget vettigt svar på frågan och svara bara så
som  man alltid svarar.
- Nej men det är inget, ja är bara lite trött. Men ja va inte trött inte trött alls.


Vi firade Micke igår.
Hoppas att han gillade vår egna tolkning av "mors lilla olle - vår lilla micke".
Vid kvart i 9 åkte jag och Sam där ifrån.  Vidare till nästa fest.


Mjaa.. Kvällen blev ju rätt bra i alla fall. Kusin skjussade ner mig till resecentrum. 21.21 skulle 3an dyka upp. GREAT då va det bara att sitta och vänta i 21 minuter då. Men efter bara 2 minuter kanske, svänger 3an in på hållplatsen.
 Ibland asso.. då har man tur. Åkte till vidablick och mötte josse och vi åkte till Angelica..sen vidare till festen.

Var ju helt okej. Eller nee. den var sådärkul. Kunde ja vart lite mer pojkar!

--

Nu har jag vart å tränat. Duktiga jag.
Kommande vecka blir träningsschemat fullpackat.
nu jävlar.

--

Nu har jag precis kommit hem från josse och ska börja städningen för andra gången idag.
Josse hade tydligen fått massa snygga danskar hos sig så ja va ju bara tvungen att gå ner och kolla upp va det va:) haha..


Kommentarer
Postat av: Josse

haha, och visst hade jag så rätt? ;) uuuhlala, han i blått.

2007-03-06 @ 07:59:13
Postat av: Anonym

mm, vilken snygging x)

2007-03-06 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0