vi vill ha lördag hela veckan, lördag hela veckan,lördag hela veckan lång.Kom nu me å sjung en sång, allihopa på en gång.Tralala



Åå... sjöng vi alltid när vi va små, ja mamma och LInnea :)

Alla säger att ja går så himla fort.. Då har dom inte gått me min pappa nångång.. Det kanske från han jag har ärvt det? Blev inte så mkt hittat för min del på stan. Märktes att pappa hade bråttom, kändes som vi sprang fram på drottninggatan... antingen det eller så va norrköpings folket bara riktigt sega idag.

- En tröja som linnea ville att ja skulle köpa.
- En bukett tulpaner
- En martini

Det va inköpnings listan idag.. ingen gul tröja eller röda lack pumps  fanns med på listan idag. Kanske imorgon?

Om en timme kommer två sundgren familjer och jag har varit duktig och städat. Hoppas verkligen att ja kommer iväg ikväll. Hoppas hoppas hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0