Utmaning av Elin ;

Ditt fullständiga namn: Sofia Johanna Karlsson
Vart föddes du: På vrinnevisjukhuset den 23:e december.
Ögonfärg:  Grön, Blå och bruna 
Hårfärg: Blond
Längd: 1.64.. men är inte säker.. har inte mätt mig på länge.
Favoritfärg som äldre: Hm, tkr om många färger.
Favoritfärg som barn: Rosa och lila :) blått var även en av favoriterna.
Din första kärlek: Haha
Din nuvarande kärlek: Har ingen nuvarande kärlek. Öppen för förslag.
Barndoms "bästis": Maria
Umgås ni fortfarande: ja det gör vi, inte lika ofta som när vi var små, but she's still the best.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Första stegen tog jag tydligen på dagis i februari - 92. så ja va alltså 2 år då.
Vad är ditt största barndoms minne : VI va i smedby och vi hade varit hos kusinerna på kalas eller nåt. Det var sent och vi var påväg hemåt. Men för att spara lite tid hemma och bara kunna gå å lägga sig när vi kom hem sen så borstade vi tänderna hos dom. Mamma ställde upp mig på toaletten och började borsta mina tänder, men ja ville göra det själv. Ja fick som jag vill eoch började borsta. När jag skulle kliva av toaletten så råka jag halka och slår på nåt konstigt sätt i hakan i toalettstolen som är av porslin. Hakan sprack och det blev att åka upp till vrinnevi. Ja komihåg att dom hade tejpat underhakan och att Annkristin kom utspringandes i sista sekund med en påse kakor till mig så att ja skulle bli lite glad. Det lilla ärret finns fortfarande kvar under hakan.  
Vart är du uppvuxen:  I norrköping, svärtinge ;)
Vilket dagis gick du på: Slätmon, i svärtinge
Vem var din största förebild som barn : Jag vet faktiskt inte..
När fick du din första kyss/av vem: HAHA!
Vad får dig att bli riktigt arg: Tjat!
Vad gör du om ett år: Går i tvåan och väntar nog lika mycket på sommar lov som jag gör nu!
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Nåt förslag? ;)

Sådär, Nu utmanar jag ALLA som läser detta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0