Tisdag;

Krånglade en bra stund med lösenordet.. - Jaha man skulle få ett nytt, ja men okej. (Y)


Vaknade imorse, halv 7 brukar ju gå upp vid 6
men ja tyckte att ja kunde sova lite till.
Gick upp, käkade, smög in till pappa
och frågade om han hade tänkt att
skjussa mig idag (a) .....
Visste att han hade sovmorgon men
ja vill bara veta om ja skulle skynda mig.
Han ville inte först.. men sen ropade han 
på mig att det är klart han kunde skjussa mig..

8.10 började vi idag. Eller a. Egentligen 1 men, Host.
Det var visst några i klassen som glömde att
berätte för 4 av oss att vi inte hade No på morgonen.
TACK :D
Kunde sovit allt bra längre än till halv 7.
Gick och tränade på Friskis ett tag, 
sen åkte jag hem. 
Åkte sedan tillbaka till skolan, -
Matte, matte naturkunskap, hem.
Plockade undan lite kläder från golvet och kände
mig genast duktig och ordningsam :) haha. 

Sen ringde maria och vi gick ner och tränade
medelpass på friskis. Sen gick jag hem                                  
och käkade yougurt med frysta hallon. mums.                        

             109928-35

Ikväll blir det bokat framför tv:n. Sex and the city :)

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0