Spetslinne och mjukisbyxor


Lördags pyssel och annat igår på morgonen, förmiddagen och eftermiddagen. Vaknade tidigt och gick ut till soffan, Linnea satt där me. Solen lyste igenom persiennerna, Starkt. Det kändes bra.

Vi bestämde oss för att ta oss en promenad eller nåt. Ute måste man ju va i alla fall.
Det blev ingen promenad. Det glömdes bort och sen va vädret inte lika soligt och himlen va inte lika blå. Den blev molnig och och lusten efter långpromenad var som bortblåst.

Bestämde hur kvällen skulle se ut med josse och då va klockan typ 3.

Jag har  verkligen inget tålamod till att bara göra ingenting. Usch ja tiden gick långsamt så ja bestämde mig för att börja en städning av mitt rum. Resultatet blev , - riktigt najs. haha.. garderoberna fick sig en städning dom me.

Sen vid halv 7 kom jag på att det kanske va bra att jag börjar göra mig i ordning nu. Så blir det alltid. Man har hela dagen på sig att fixa ordning allt och sen blir det stress mot slutet sen. Helt i onödan. Att man aldrig lär sig.

Sen åkte vi till Haga och fixade lite grejer, som inte fixade sig men som sedan fixade sig tillslut.

Egentligen var festen en sån fest som vi egentligen inte tkr är kul. Men ja hade kul :) Det finns ett ord till dagen igår. Lagom :) allt va sådär lagom bra. Härligt.

Kom hem och Josse var hungrig, så hon satt o åt medans jag nästan somnade i  soffan. Sen gick vi å sov.
Vaknade - vet inte när- och gick upp och åt tacos.

Nån timme senare promenerade jag hemmåt. Förväntade mig en kall och jobbig väg hem men det va riktigt varmt ute och det va hur härligt som  helst. Hade tillochmed jackan öppen :O ;) hehe. Hittade min länge efterlängtade
mp3 igår så gick och lyssnade på massa gammal musik.

Nu sitter jag här i mitt spetslinne från sommaren 06 och mina  svarta urtvättade mjukisar. underbart.

Ikväll blir det Friskis & svettis. CIAO

Var nere och tränade en stund.. slutade träningspasset med Ki yoga. Det va rätt skönt.. avslappnade iaf. Tungt att gå hem sen.. Hehe.. nu ska ja snart se på scrub, som jag har hört är så bra ; ) haha..

See ya lataah..


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0