Spanish, glasögon och Friskis


Yes nu är det bara  30 min kvar sen väntar den efterlängtade spanska lektionen.
- skulle bra allt gärna villa gå hem nu.

Pappa kommer o hämtar mig sen då ska vi ner på stan och träffa Linnea
sen ska vi vara smakråd åt pappa när han kollar ut glasögon.
-bästa smakråder åt pappa är ja (a)

Sen ska jag ringa Josse, så ska vi kolla runt lite på stan :)
- otoligt hur mkt vi är på stan nuförtiden :D haha.. shoppingfreak vi äär.

Sen ska jag ner till frkiskis o springa lite. Sen ska jag träna station medel
med maria :)
- kulkulkulkul

Sitter här nu me Elin.. hon läser min blogg :) haha
- va e det som känns bra? ... det får hon inte veta x) taha


pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0