Rosa nagelack med glans


Va hemma idag med. Mådde inte så bra igår så jag stannade hemma. Allt känns bättre idag. Så bra att ja ska springa ner på friskis och kör mitt efterläntade aerobic pass. tjolahopp.

Dagen har sett ut följande:

Balkongsittandes, balkongsittandes, balkongsittandes. Så har man dag sett ut i stora drag! :) Så himla skönt att bara sitta där i solen. Lotta kollade hur varmt det var i solen. 28 grader, helt sjukt varmt och då måste det ju va ca 17 / 18 grader i skuggan..

Ännu är det ju vår i och för sig och kjolar och linnen får vänta ett tag till. Såg lite roligt ut, för där satt jag på blakongne med tofflor och linne och musik på högsta volym och på gatan gick folk med mössor och tjocka jackor. ;o liten besvikelse men jag blundade vidare och låtsades att det faktiskt var sommar!

När syster slutar sen ska jag tvinga med henne på en promenad.. that's it.

Btw, igår på dansen fick vi reda på vilken plats vi kom på i lördags. 14 av 33 och jag är helnöjd. I stockholm och Hallsberg ska det gå ännu bättre! :)


  
haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt! :)

2007-03-30 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0