Oså promenarede jag hemmåt i solen.. taha


Rätt skönt att vara tillbaka i skolan, ja tycker faktiskt om skolan förutom lektionerna (A) ;)

sovmorgon idag, lite iaf^^ gjorde matte prov det första jag gjorde. Kändes som om det gick förvånandsvärt bra. Men det slutar ju alltid med G eller ibland G+ ska nog inte hoppas på för mycket, då blir jag bara besviken.

Iaf så satt vi ute på demokratitiden i solen och förberedde redovisningen.. ohh så skönt.

Sen uppspelning av pieces på musiken, tyckte det gick helt okej bra! :) kan man säga så? aa iaf.. så kändes det.. andra låten gick väl också rätt braa..  Bästa slutet iaf, - Aee vafan ! :D HAH!

Oså promenarade jag hemåt i solen, ska nog börja gå till och från skolan nu. Längtar efter min cykel. Så nära men ändå så långt borta. Papi har lovat att fixa snart!

Det var allt för nu, om en timme - aerobic.



Hittade massa roliga gamla bilder på datan, hittar alltid massa gammalt som man aldirg har sett förut nu för tiden. så himla kul. delade me mig av några till Markus som delade me sig några av hans roliga till mig! :D haha...

Säger som Josse.. Ja borde vara glad men varför är jag inte det då? ; / ..allt va ju så himla bra nu när våren va här och det snart va lov.. men nu är det som det är. Ja hoppas allt blir bättre snart... ja få ta å sluta tänka på allt jag inte är nöjd med och allt som gör att ja mår dåligt. Don't worrie be happy liksom!

Jag och Maria har planerat lite lov-sysslor. Bland annat åka till stockholm på en dagstur och shoppa :) ska bli riktigt riktigt kul om det blir av :) ska även bli massa partande och biomys,

Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Joline

är det pieces av ashlee simpson? o ska ni spela upp det nån gång? vore kul o höra =)

2007-03-28 @ 18:22:02
URL: http://inajoline.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe :) njae pieces med sum41 ;)

2007-03-28 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0