och tacos på en söndag kändes hel fel, men ja klagar inte!


Well well..

Pappa kikade in och sa att klockan va halv 12 och att vi skulle hälsa på farmor strax.. Gick upp, käkade frukost
och gjorde mig i ordning. Ut mot bilen hittade vi.. eller a Linnea då.. en tussilago :)

J - Neej plocka den inte!!
L-  Nä, ja skulle bara kolla lite närmare på den.

Va hos farmor ett tag och som alltid satte vi oss på balkongen en stund. DEt brukar vi alltid glra när det blir varmt och solen skiner. Blir jätte varmt och om det inte blåser och om man blundar känns det faktiskt som sommar!
Dom käkade blåbärspaj men jag hoppade det. Åt mina vindruvor ist.

  



Sen btw, pajjade min syster min mp3 idag och jag fick ett utbrott hos farmor och fick genast massa skäll för att ja va så otrevlig när vi va och hälsade på. Men vadå.. klart man blir sur, klarar mig inte utan min mp3.. Hon ska allt köpa en ny.


Åt tacos idag.. inte allt för fel. Och jag skulle skära grönsaker till maten och skärde mig o fingret. Ajajajaj, jätte ont. Efter maten gick jag och syster ut på en promenad runt stan, så  himla fint väder. Pratade om va vi skulle göra i sommar och om otten och massa annat.

Pappa hade lovat att hjälpa mig med matten eftersom jag känner att ja inte riktigt hänger med. Det va jätte längesen jag satt me pappa och räknade matte.. Vi gjorde jämt det förut känns det som.. även fast jag inte hade problem kunde vi sätta oss och plugga matte.. Och som alltid börjar jag alltid skratta när jag inte fattar och han skrattar för att ja inte fattar och i slutet är vi alltid så trötta att ingen av oss kan nånting om nåt. :)

- Vadååå.. ja fattar inte.. - 4 genom 1 ? ;S :D hahah..

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0