Mästare i curling :D


Gick faktiskt till skolan idag, det var så fint väder så det va man nästan tvungen till. Funderar på å börja gå nu på mornarna. Kanske lätt å säga nu.. annat sen på morronen.. haha, ne.. men vi får se..

Va i skolan och försökte bli klar med arbetet på fredag.. hoppas vi hinner färdigt imorn me ;/ annaars....

Hade sån här, vinteridrottsdag.. men vi Missade spårvagnen på väg till curlingen så vi gick :) 

sen körde vi lite, haha va riktigt kul ju... ;D ..men kallt va det.. sen när vi gick ut var det värsta sommarvädret så ja bestämde mig för att gå hem. Ja va så trött när ja kom hem så jag somnade direkt i soffan.. 

later.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag utmanar dig ! Kolla min blogg.
kram kram

2007-03-14 @ 18:13:17
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0