Jag kommer inte på nånting att skriva här, en så länge..



Påsksamling klockan 10 och duktiga jag som inget godis tog! TAHA. Sen var det engelska. Rättare sagt muntligt nationellt prov, som gick helt okej bra. tror ja. Kanske liiite hackigt men ändå okej! Sen var det spanska och innan det - en rast på hur länge som helst.

Fick tillbaka må-dåligt känslan så jag gick hem. Eller ao, jag har Maria tog spårvagnen ner på stan och kollad runt lite. Båda fick lite panik över att det va så mycket som vi ville ha, så vi satte oss på Lindahl's ist.

Iaf, det va riktigt mysigt och sitta å prata. Det blir så länge mellan gångerna vi umgås nu för tiden. ou. Men men, i sommar eller hur. Då ska vi ha kul!

Gick hem från stan med lite ånger eftesrom jag inte köpte det vita linnet som var planerat att änvända imorgon.. Ringde syster men hon hade annat för sig och kunde inte springa ner på stan och gå med mig ett tag. Så jag tog spårvagnen hem.  Så sitter Malin & Fredrika där.. haha ville ju inte kolla bak först.. meen tur att ja gjorde det, annars hade jag ju missat.. Glad nyhet av F. - VG på spanska provet. Tjoho.. superdupernöjd! Kanske ja kan gå VG i slutbetyg. Haha :D suckonthat Gunnsan.

Sen åkte jag hem och pratade med Josse :) och vi gick en timme senare ner på stan. Vi va jätte länge inne i varje affär så vi hann knappt in i alla förens dom stängde. Och mitt vita linne får bli en annan gång. Hade det på mig och hade bestämt mig för att köpa det. Men sen blev det så att ja inte köpte det. Blir alltid så när ja ska köpa nåt nu förtiden.. Väntar med saker i hopp om att hitta nånting annat och bättre. Pappa säger att mamma va lika dan. Hehe, kanske jag har ärvt den egenskapen av henne då..  huhu

Sen mötte vi sara och -kommer inte ihåg namn- .. satt och lyssnade på bra musik som kom från tjejerna mitt emot. tooppen. va jätte hungrig så gick hem. Sjuukt mkt folk utanför glasskioskarnas glasskiosk - Halvars.

Dagens låt  :  Akon  - Don't matter
Dagen ord : "det måste ju va nåt fel" & - så skönt  ( med konstigt gurgel på s:et)
Dagens bästa : Båda shoppingrunderna på stan :)
Dagens sämsta : riktigt högklackade skor funkar inte en hel dag i skolan och sen stan runda samtigt. To Painfull.
Dagens utgifter : ett äpple, en apelsin, en latte, pasta & tomater.. och juste, en biljett till nästa veckas festande. Huhu. HOOOOPPAS att det blir kul. annars.. blir det ju inte kul.. men då får man göra det kul. Eller hur Josse?!
Dagens längsta : Det här inlägget, så det det bäst att ja slutar här. PUNKTSLUT

Kommentarer
Postat av: Josse

huhu det ska bli klockrent!

2007-03-29 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0