galleta de jengibre en forma de corazón

 Nästan tolv, mer exakt 23:56. och jag borde verkligen gå å lägga mig nu. Men ja måste plugga lite mer spanska. Har prov imorn och eftersom det gick så bra sist, vore det ju bra om det gick bra imorn med. eller huuur.

Var på arbetetsmuseeum, kollade på två utställningar.. Hate och sen nån mer som handlade om ätstörningar åt båda håll. Sen skulle man välja någon som berörde. Det var svårt. Alla bilder berörde.. men att ta reda på vilket sett dom berör och vad bilden har för mening är en annan sak. Alla bilder var hemska.. mådde lite dåligt när vi gick runt å  kollade på bilderna..

Jag hittade några bilder som jag kan tänka mig. En modell vars ben "sträcker sig upp till halsen" och massa åskådare som kollar på henne / en smal tjej som står på en våg eller en arm med skärsår och ärr som håller i en arm som inte har ärr. 

Alla fick gå hem utom jag som va tvungen att skynda tillbaka till skolan för att ha musik. På vägen till spårvagnen smet vi in på choklad kompaniet, tjejerna köpte varsin muffins, men ja nöjde mig med en latte. Inget sötändade, inget godis för min del. that's it.

SJöng pieces riktigt högt och bra, men det verkade inte va nån annan än "sjungarna" - eller va säger man.. (vi som sjöng iaf) som va på så bra humör.  IAAF, sen va det ner på stan igen och slökolla. Träningen började ju inte föresn sju och klockan va 5 så det va bara att kolla runt. Hittade två tröjjor på veromoda som ja kan tänka mig, ett par vida shorts på gina och ett par skor på dinsko.. + ett armband och ett par solglasögon. Har ju fått mina pengar nu, så det blir väl att slösa snart (:

arobicpass klockan 7, sen hem. och nuu, plugga plugga plugga. spanska prov imorgon..

PUSSSS ALLA,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0