Full Buss


Hej hej Halloj

Vaknade hos Josse idag. Hade sovit där från igår, kollade på nån film och åt nötter :) sen var det sex and the city.. men ja somnade efter hälften. Hehe

va nåt fel me alla spårvagnar idag. Dom åkte fram och tillbaka, baklänges och stog stilla.

Helt sjukt och Helt smockat på bussen. Men vi fick allt plats, till och med jag med min stora väska.
Sen gick jag och tränade en stund på friskis, gick hem och sen ner på stan för att möta josse.

Köpte 3 par skor och en tröja.. btw, tröjan har jag kollat på i typ 1 månad nu.. och nu har jag äntligen köpt den :)
- ett hål har fyllts inom mig

Bilder på inköpte grejjer kommer upp senare ikväll ;)

Nu har jag och syster gjort tacos och ska preics börja äta.. sen ska vi se The Holiday :)
Skönt med hemmakvällar ibland!



The Holiday


Omg, bästa filmen :) love it.

Jude Law, snyyygging ^^

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0