Dreeam on'



Som alla andras bloggar tänker jag med börja med att ja vill ha sommar, sjukt mycket vill jag ha sommar. VIll ha värme, sol & bad,  Resor med familj och vänner. HA KUL helt enkelt. För det ska vi ha. Eller huuuur ;)Sommaren 07 ska bli den bästa sommaren på länge. 06 va en bra sommar, men nu jävlar.. 
- sommaren 07 here we come!!

Kom försent till ännu en av Johans lektioner som jag alltid gör. Nån dåligt sak jag har börjat med. Eller ao, börjat å börjat. Ja har väl nästan aldrig kommit i tid till nån av hans lektioner. Men det är för att dom ligger direkt på mornarna och då är det svårt att komma i tid. Står gärna kvar ett par extra minuter framför spegeln innan jag ska gå när ja egentligen borde va nere vid västertull.. Ajja bajja. Måste bli en förbättring. Imorn kanske?

Gick till dansen direkt efterskolan. Dom andra kom klcokan 5 så ja gick vänta ett tag. Satte igång. My och jag kom väl igång ganska bra. Lite nya moves. taha. Jossan och jag måste träna mer.. ont om tid nu.

Sen sprang jag ner på stan och då kommer det fram en kille i 25 års ålder. snygg. och frågar om allt är bra me mig, sen säger han delar ut mobiler till 18 till 25 åringar . Fan då, då hade ju jag ingen chans. hehe.. Ja sa att ja bara va sexton, då frågade han om jag inte hade falsklegg. Ja skrattade och sprang vidare.

Medelpass, ganska trögt. Inga roliga låtar och inga jobbiga rörelser. Imorn blir det arobics och det var jätte länge sen så det ska bli kul :)

Nu funderar jag på att gå å sova, men ja läär ju inte kunna somna efter att jag somnade vid 8 förut och vaknade för en stund sen. Kommer bli en jobbig dag imorn om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0