Datanörd..

 ..är jag tydligen inte. G i datakunskap, Hurra. jag hade säkert fått mvg av hassan.. jävla skit.
Snö, regn och kyla kom idag. fanfanfan. Mina vårkänslor är frånvarande.. Hoppas på ett kortare uppehåll.

har spanish kvar och jag och Fredrika funderar på å göra en fuling idag. Inte alls bra för mig.  känns om jag kommer att få G i allting. Men så va det i 7an me och sen jobbade jag upp mig...och  just nu..orkar jag inte bry mig.

Imorgon är det ledigt, så vi funderar på å ha filmkväll hos moi tooniight nån som känner sig sugen?

image70

Kommentarer
Postat av: Josse

haha yee, hetingbild haha. jag är på filmkväll förresten (y) ;)

2007-03-19 @ 19:27:43
Postat av: Niklas Blomqvist

Hihi, verkligen du på bilden :D

2007-03-21 @ 15:59:56
Postat av: Anonym

Haha ;)

2007-03-21 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0