17 punkter




1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Lägg särskilt märke till följande: - SOlid Ground.. egnelska boken
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min spargris i fönstret
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Quack Pack i morse.. hihi
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.00
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Linnea borstar tänderna
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hemåt från friskis för ett tag sen.. Gick och lyssnade på musik
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En msn konversation med Alex.
8. Vad har du på dig?
Svarta mjukisar och en oversize vit tshirt.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Drömde att vi festade vidare på festen vi va på igår. På  morronen va det lite svårt att avgöra va som faktiskt hade hänt.
10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
2 bilder på mig när jag är liten och cyklar och sitter i nån.. låda.. tror ja.. en bild på Maria , matilda och Hanna vid mårängen på tältningen i 5an, när vi precis hade varit nere och badat. Tripp trapp trull :) ett svart vitt foto på mamma i träningskläder och en hylla.
12. Vilken var den senaste film du såg?
The Holiday
13. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massooooooooooor.
14.Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag ligger ner och ser på tv eller nån film somnar jag. Spelar ingen roll vad klockan är, jag somnar oftast alltid.
15. Tycker du om att dansa?
oooh ja!
16. . Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Ja vet inte.. har inte tänkt så långt.
17. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut, det ska jag oxå göra ..efter 3an.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0