Tisdag



Efter ytterligare en kväll sov josse hos mig, vaknade ganska sent som vanligt, sen gick jag ner till nortull och lämnade hjälmen till hanna och sen blev det stan en liten stund. En bh och Bronspuder inhandlades.

Efter det mötte jag Sarah och Josse i folkparken, spelade lite volleyboll bara vi tre. haha :P och solade lite.. molnen såg ju inte direkt roliga ut så vi gick hemåt. Lite senare så kom regnet.. kul.. fast efter ett tag slutade det och vi fick lust att köra volleyboll igen så vi gick ner till folkparken igen. Sanden va ju inte alls blöt x)
Den här gången va det ju faktiskt några fler som hakade på, Jag, elin, Jennifer, Josse, Sarah, martin, otto och niklas :) jodå det va kul,  Vann ju alla gångerna :D haha..

efter det så gick vi hem till mig som vanligt, ja josse och sarah och skulle se film, men den hackade så vi kollade massa gamla blogg inlägg.. Kuuul :D

Ohyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0