Onsdag, Torsdag,


Onsdag:

Ledigt i onsdags, men hade mycket att gör andå. Städa, tårtor och massa annat.
På kvällen åkte vi iväg till Smedby, träffa kusiner och mormor, Greger, Madelene och lilla sebbe från norrland hade kommit ner för studenten.

Torsdag:

Gick upp klockan 6 för att sebastian grät, men det var ändå bra att komma upp tidigt, slippa all stress mot slutet.
Iaf så mötte jag sarah och Josse och vi gick till Kyrkan. Jo men visst, skönsång.. från en del.. mm..
sen gick jag och malin och mötte upp hennes kompis, köpte blommor och sen gick ja hem. Ja o Madelene satt ute på balkonen en stund. SÅ HIMLA SKÖÖNT. Blev jätte mycket stress där emot slutet innan vi skulle iväg och sebastian gick och tog mina skor hela tiden och sprang omkring med en vattensprutare och sprutade på alla. Haha busungee. 

Sen bar det av. Sam sprang ut före Linnea så vi kollade på henne först. Sen åkte vi runt i en cab med kusinerna och poppe. Yä. Sen sprang linnea ut och då va det dags att samla sig vid Degeer igen. Sen gick vi hem, packade med oss l ite saker och åkte till smedby. Det va jätte mycket folk, många gamla släktingar som man itne har träffar på jätte länge.. typ moster margareta (som egentligen inte är någon moster utan mormor syster, men alla kallar henne mostermargareta) ´henne har jag inte sett sen i ettan, eller tvåan.. tio år är alldeses för mycket.
Tröttnade efter ett tag och bad pappa att skjussa hem mig.. så ja åkte hem, bytte om och träffade Josse, Sarah, sebbe & krille. Hähä Mys.

Greger ligger o sover, Madde gör sig i ordning, Linnea springer omkring eoch letar fter sitt vita linne, Sebbe står på en stol i köket och diskar, samma tallrik om och om igen. O ja sitter  här och nu ska vi ner på stan.

Puss


P.S VI HAR SOOOOOOOOOOMMARLOOOOOOOOV. heltsjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0