Norrlandsguld



Så nu är jag i norrland, underbara norrland för - kan det vara 17 sommaren i rad- det kan det säkert.. Det gick jätte fort att åka den här gången.. Kanske för att ja sov större delen av resan. Måste nog varit så eftersom pappa, som kört hela vägen, tyckte att det va precis lika långt som alltid.

Hitills har vi hunnit med att träffa släktingar, gått på stan 2 gånger.. Shoppat i  min älsklingsbutik IMEMY.. och inkasserade en ring, 5 armband, 3 halsband, 2 örhängen och en klocka. haha... jag måste vara deras bästa kund.

Idag blev det rix fm festival + hamnfest... nåt liknande Augustifesten... Jorå men det var helt okej. De hade ju varit lite roligare att gå med mina kompisar ist för dom jag gick med. Men det var okej, har ju skönaste morbron iaf. HAHA :D moster tyckte att ja hade onödigt mkt skor och kläder medans morbror höll med mig starkt om att man inte kan få för mkt av sånt.

- "Miiiiiiiiinst 6 par jeans ska man ha". så sant, så sant.  

Iaf... oo det här blir ett långt inlägg..

RIxFm festivalen bestog av många personer med konstigt hår,  gulliga killar, otroligt mkt foppaskor och folk med norrlandsguld i handen. - det är ju så det ska va. 

nu har vi gått över till kusinerna och justnu sitter gunnar o pappa o resten och dricker wisky, så ja passade på att låna datan av kusin som förövrigt är i stockhholm och jobbar och låter mig vara själv här. Lite tråkigt.. 

imorn skulle det bli fint så ja hoppas vi åker å badar, sen ska vi fira morfar och kanske åker vi in till Hamnfesten nåt mer? vi får se. P lördag ska jag hjälpa sminka marie som ska på 50 års fest och ska föreställa "en översminkad salongsluder" och morbror ska vara Per Gessle. Försööka går ju. Haha :D sen ska vi åka till Umeå och träffa kusin anna som jag inte har sett på hur länge som helst och på lördag kväll blir det nog hundsjö till söndag..  och på måndag kväll åker vi hem till Norrköping.. Borta bra men hemma bäst.


seyasoon^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0