min pappa är bättre än din pappa


Börjar dagen med bra nyheter. Grattis, MVG i Samhällskunskap. - man tackar :D
Kan ju säga att det inte va va ja hade räknat med :)

Sen åkte ja hem, sen dit, träffa Malin & sally o satt o prata me dom en stund :)

sen gick ja till hem igen och skulle ringa pappa. Då skulle han ner till stan och köpa skor och lite annat,
frågade mig ifall jag skulle med. Och inte tackar man nej med en stadsrunda med pappa. Nej nej :D får alltid nånting :) Fick två par skor och lite grejjer till klänningen :) superduper bra.


 
:D
 
ikväll ska jag, städa, plugga och försöka hinna med att springa.. fast det sistnämnda hinns nog inte med ikväll ;/ ..

--

Nyss kom Josse och Sarah och plingade på.. mitt i maten..Pratade om avlstuningen, skolan och kläder. Yes. Josse tyckte att det luktade pyttipannkaka hos oss. Haha. Där ser man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0