Lördag slash söndag


Igår så va vi å hälsade på farmor.  Hon blev jätte glad när vi kom och så pratade hon om mitt hår som hade blivit så långt :) Sånt känns bra. Men ja saknar ändå gamla vanliga farmor, men ja vet att det aldirg kommer att bli som förut, ja vet det. Jag saknar farfar med.. igår saknade jag honom jätte mycket..När vi var där så brukade Linnea gå ut till farmor i köket och ja till farfar i soffan oså pratade vi o pratade o pratade. Skulle nästan göra va som helst för att få göra det igen. mm!

Sen iaf så gick vi hem och sen kom Ida och Elin och vi satt på balkongen och käkade pastasallad. Sen skjussade pappa oss till Ljunga. Haha lite svårt att hitta. Stackars pappa som missade fotbollen.
Det är ett rött hus med vita knutar, - jaha men det finns ju bara röda hus med vitar knutar här. haha.

Det var väl en helt okej kul fest helt enkelt. Kul folk, lite nytt lite gammalt, precis sådär som det ska vara. Ohyes. Pappa hämtade upp oss och jag satt o babblade på om allting tror ja. Det va fotboll o musik minns ja iaf :D haha.

--

Idag vaknade vi och jag var fortfarande full i morse. Låg o pratade en stund i sängen om gårdagens händelser. Blandade känslor kan man väl säga. Jaja, frukost och sen åkte Elin hem. Har roligt med dig gumman <3
Sen va det dags för dans. Barfota på grässmatta med glitter kjolar som åker upp när man snurrar, hejandes på dolphins Panthers. MM, blåsigt och inte så jätte kul. Men men..  sen åkte ja hem och sooov, länge.

Nu har jag sprungit ett varv runt strömmen och har säkert fått 4 myggett till. TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0