Jag, Josse & Elin :)



image249

    
skratt^^

För tillfället : Hittade låten "hey där" - Påminner om förra sommaren, jag & maria sommaren 2006!  
Ikväll klockan nio åker vi, ett år sen sist och den här gången blir det bara jag och pappa oxå. Det kommer säkert bli jätte kul, som alltid! Bye norrköping och hello örsnköldsvik, släkten och landet i högsta grad. . Om det är fint ska vi bada & sola, fiska & åka båt. Träffa massa släktingar som påstår att man har blivit så stor sen sist. Alltid samma sak ^^ sött. Kommer sakna norrköping lite. Eller ne föresten, folket i norrköping. mm det kommer jag. Men en vecka går fort. Idag måste jag packa klart allt, träffa pappa på stan en stund för att handla inför resan. OHJA.

Snällt av kusin att låta mig använda hans dator nu när jag är ensam. Fast jag har redan glömt lösenordet. Får väl ringa och höra med honom. Men iofs tror jag inte att jag kommer att sitta vid datan. såå, hat så bra nu. Ses om en vecka :)

Kommentarer
Postat av: Beundrare haha

Vilka sötisar XD

2007-06-28 @ 00:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0