Farfar ? :O


Har inte sovit nästan nånting i natt kändes det som när pappa väckte mig.
Drömde om Linneas student.. Ulla o åke va me.. vi satt vid nån sjö och nån bil kunde åka påvattnet.. ja skulle ha massa blommor till Linnea men jag hittade bara en.. sen åkte vi hem till sundgren och skulle göra oss i ordning..  och när vi skulle åka sprang jag fortfarande omkring i mjukiskläder och helt ofixad. Dom tutar på mig med bilen och jag visar hur jag ser ut..  liksom.. sådär kan jag ju inte åka.. Men dom skriker att det får typ " gå ändå" och jag springer ut till bilen.. Hmmm haha.

Iaf så väckte pappa mig och sa att vi skulle försöka va hos farmor vid halv halv 1.. så om jag vill göra mig i ordning o grejja kanske det är bäst att ja kliver opp snart... Tillskillnad från drömmen ska jag försöka gör amig klar snart...

När vi satt o käka frukost förut såg vi en gubbe utanför andra huset.. Han såg ut som min farfar gjorde.. han satt som min farfar och han gjorde exakt samma gester som min farfar... Det såg verkligen ut som min farfar.. Jag och min syster stog säkert i 10 minuter o kollade på honom. :O ville bara springa ut o krama honom :( :) ..Han satt o väntade på nån.. efter ett tag kom det ut en tant.. SOM SÅG UT SOM MIN FARMOR! Helt sjukt.. och sen gick dom iväg..Det var bara hårfärgen de skulle byta med varanndra men annars var det klockrent.. Tillochmed pappa tyckte det..

Nu ska vi iaf till farmor.. det känns rätt bra :) har inte varit där på ett tag nu..
Sen ska vi köpa ny cykel åt linnea eftersom hennes förra blev snodd..

- ska vi byta.. ska vi byta fruar, ska vi byta fruar med varann.. Haha.. jaa herregud linnea..


image245
Åke & Ulla. Egon & Märta (mofar & mormor) Gerd & Sune (farmor & farfar)
usch va ja saknar farfar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0