Det är verkligen sommar nu.. liksom hallå.. SOMMAR!


Igår träffade jag Hanna, vi tog en glass på Halvars och sen blev det en kort runda på stan. Köpte dom där vita shortsen som jag har kollat på ett tag. Sen gick vi hem och gick och köpte mat till kvällen, lite senare kom Elin, Niklas och Jennifer och vi grillade lite.

Ingen visste väl egentligen vart tiden tog vägen men bråttom fick vi iallafall.. Något folkparken va inte att tänka på och på himpa fick det gå undan. Bussen till svärtinge, riktigt segt. fick åka till stan igen med några moppepojkar. A iaf till statoil sen orkade vi inte så vi gick hem till Jennifer och sen gick vi till Folkpaken. va väl itne sådär jätte kul. Roligt att träffa folk odcourse, men annars så hände väl ingen speciellt. såå ja gick hem.

--

På morronen idag vaknade jag i Linneas rum där jag har sovit sen i onsdag eftesrom vi har släktbesök. Sebastian stod i dörröppningen och skrattade. haha. gu så trött ja var, det tog ett tag att komma på vem som stog där. Men sen klickade det. Dom skulle åka klockan 8 så det  va bara att kravla sig upp ur sängen.

Efter att dom hade gått packade jag in alla mina kläder och grejjer i mitt eget rum igen, slängde in mina sängkläder och kastade mig i min egen säng. ÅH. sen sov jag till kvart i tre. sjukt trött hela dagen. gick en promenad och sen somnade ja g igen och vaknade vid halv 7 typ. Va helt borta på hemköp när pappa och jag skulle handla.. bananerna fick egen påse och ja råkade knyta ihop päronen och äpplena och ja vet inte va det va. JAJA. så kan det gå.


                             
 
bilder sen i torsdags.
Linnea och kusin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0