Been far away for far too long.


Jag måste bara säga att det var riktigt länge sen jag hade så här tråkigt så här länge. Lite bättre känns det sen förra inlägget. Allt känns inte lika tråkigt och dumt. Men kul har jag då inte. 

Höjden på den här dagen blir väl att åka till Maxi med pappa och det är riktigt illa ska jag säga. Om det hade varit en normal dag hade jag förmodligen tackat nej, egentligen inget fel med maxi, ne helt okej faktiskt, bara att plocka ner det man känner för i vagnen.. men nu kändes det tillochmed frestande att åka dit och på toppen på det åka och lämna av Linnea+lotta i söderköping. Gah, ja måste verkligen ha det tråkigt idag. Hjälp mig någon.. I'm up for anything.

 

sett två filmer idag.. She's the man & Honey


--


I love you
I loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0