-

- om jag säger att du inte gör det så gör du det inte.
%#?"=")"#lwkjsdf.. som om jag någonsin brukar gjöra nåt som stör dig. dumma.

Är det bara jag som tkr att storasyskonen fick göra så mycket mer när
dom var i samma ålder som du är i nu? eller är jag ensam om det tycket?


Idag har vi kommit fram till 

Att försova sig inte alls är någon bra idé. inte när man har svårt
 att bestämma sig för va man ska ha på sig för kläder.
♣ Att jag och min engelska lärare har helt skilda tankar. Förstår inte.
Att jag längtar tills jag med få gå på bal. Välja klänning, fixa håret.. ha en riktigt snygging i kostym brevid sig. å :)
Att pappa har massor med fördomar om en viss 16 årig JohannaKarlsson på midsommar.
som inte alls stämmer.
♣ Att det lönar sig med mycket klag och gnäll på sin skumma lärare. De kan faktiskt få sparken.
♣ Att imorn blir det fest och vi ska ha kul. eller hur!
Att på söndag kommer vi stå i glittrande discokjolar på en gräs matta och skrika panthers tills vi blir hesa. Och då..
 
kommer jag inte kunna redovisa på måndag, vilket givetvis är planerat.
Att det är första Juni och det är sjukt fult väder ute. Hallå vart är sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0