To..snörvel..rs..hosthost.. dag...torsdag..


It's sick I AM SICK.  - I'M SICK IN SUMMER.  KUL
Kan nån komma och krya mig, tabort mig från förkylningen.. NU! 
Det är som om jag har lock för öronen och jag hör mig själv prata, liksom inne i huvudet. förstår ni?
Som när man håller för öronen och man inte hör hur högt eller lågt man pratar. Halsen gör ont, huvudet gör ont, näsan gör ont.. och sen hosta på det. Tyck synd om mig.

Gick upp tidigt idag. Kunde inte sova. Kunde inte sova igår heller och inte dagen innan det.
Iaf så somnade jag i soffan som jag nästan alltid gör. Jag kanske borde byta plats på min säng och soffan ute i vardagsrummet eftersom jag alltid somnar i den. Hm. Tåls att tänka på. ;P
Iaf så gick jag ner till stan men syster när hon hade slutat. Då kom Jossan också så vi tre gick runt på stan och klagade för det mesta. Jossan var också lite sjuk och hade jobbat hela dagen. Och jag... ja.. ja klagade på alla mina problem. Sen gick vi till dansen, och JAG VET JAG BORDE INTE HA TRÄNAT MEN NU ÄR DET SÅ ATT MAN MÅSTE GÖRA DET MAN INTE FÅR IBLAND. det va verkligen viktigt att dansa idag. Men nu kan jag ju nästan hela programmet så nu gäller det bara att nöta och strecha.

I höst sen så blir det nog ännu mer dans och olika danser . Disco , Hiphop/street och cheerleading,  och sen nu i höst då. Balett, ragga ? maybe, modernddans  :) haha ruuuligt. Jag och jossan stannade kvar en stund och strechade lite. ÅÅ min spagat är såå nära.. och jag har lyckats och ska göra det igen. Splitt måste ju också fungera nu till Augusti så det gäller att träna hårt. iaaaallafall så skulle vi ner till världensbar och lämna nyckeln till Graham men vi kom inte ut :O kvar,fast , inlåsta på danskolan.. haha..efter ett tag fick jossan upp dörren. Glädje hopp ner för trappen.

tjarååsnyggingar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, aa de e inte alla som lyckats bli inlåsta på sin dansskolan ;)

2007-07-13 @ 00:13:57
URL: http://josssans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0