Tisdag


SÅ.. äntligen slut ordnat / fixat / plockat / torkat / dammsugit / sorterar / vikit - slut städat alltså. Om jag håller det så här fint länge så är chansen att ja får mina nya möbler snabbare än om jag stökar till. Ja ska aldrig mer ha stökigt!

- Rensat datorn också. Lagt in musik & rensat bilder. längtar till nya skärmen kommer.. Kanske blir det ny data med :) ih. hoppas på det. Den här är segast.

- om en vecka åker vi till GOTLAND jag & min familj..ska faktiskt blir riktigt skön. Hoppas på bra väder för då ska jag ta igen allt badande och solande. Har ju inte direkt blivit så mkt sånt i sommar.

Imorn blir det stan med Josse, varsin bikini ska vi ha och sen ska vi förmdligen inviga den på badhuset :)  Min tredje bikini i år. Men men, man kan väl aldrig få för mycket av bikinisar? Sen på kvällen grillning maybe?

Kommentarer
Postat av: J

det är klart! bästa på lovet hittils ska de bli(;

2007-07-24 @ 23:26:19
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0