tidsfördriv

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: allt för ofta
Gnälla: mm det händer.. ibland.. ofta..
Skrika: syster och jag brukar skrika på varann.. men annars så är jag väl inte en skrikig person av mig.
Sova: sova är skönt
Ha ångest: ibland
Ta mediciner du inte borde ta: Nej nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: mm det händer
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Är mig själv!
Klä dig i svart: ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Jo, ja..
Röka: Nej
Ljuga: Inte så ofta faktiskt..
Lita på folk: Tror det dröjjer ett tag innan jag liter på någon riktigt mkt.

VEM :
Saknar du: Hemlis
Vill du döda: Haha, ingen.
Rörde dig sist: min syster tror jag, när vi sminka oss förut.
Vill du slå: ingen just nu.
Vill du kittla: haha, nån som är riktigt kittlig
Kramade du sist: Josse
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: ingen annan än mig!
Sårade dig sist: Det säger jag inte.
Vill du bli galet full med: Maria xD för det var sjukt länge sen nu
Fick du sms från senast: Patte
Ringde dig senast: Josse
Är vackrast på jorden: Har inte sett alla på jorden
Älskar du mest: Finns allt för många som står mig nära. Kan inte välja nån.

HAR DU:
Någon skada: Nej, ingen skada
Färgat håret: Jajamen.. Både brunt och blont.  
Brutit några ben: Ne och det vill jag verkligen inte göra heller :O
Några piercings: öronen
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Lite til och från
Tagit nakenbilder: Räknas det när man var liten så javisst har jag det.
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nae
Varit kär: Ne.. ja tror inte att jag har varit kär... inte sådär riktigt kär..
Lämnat landet: ao, några gånger
Rymt hemifrån: mm när jag var mindre.. men det höll oftast bara i några minuter.. sen ville jag hem igen.
Gjort något olagligt: mm.

HUR :
Går du: med benen
Springer du: likadant
Svarar du i telefonen: beror på vem det är. - aa - Hej - Hej det är Johanna
Mycket pengar har du: vet faktiskt inte för tillfället
Tjänar du pengar: Nej, inte just nu.
Ofta bäddar du sängen: När jag stör mig på att den är obäddad eller när jag får besök
Ofta diskar du: vi har diskmaskin tack och lov
Många stör du dig på: Några stycken
Ofta träffar du din familj: varje dag i stort sett

TROR DU :
Att du kommer bli något: Haha, jag är redan något.
På rymdvarelser: ´vet inet
Att folk tycker om dig: Det hoppas jag iallafall (a)
På ett liv efter detta: Vet inte
Att fiskar kan tänka: Såklart
Att du kommer leva länge: aa det tror jag !

VÄLJ :
Katt eller hund: båda
Vit eller svart: båda
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: båda
Telefon eller internet: båda
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: Film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0