Så va det helg igen..


Hela familjen nere på stan, köpte en vit lite längre skjorta :)
Gick hem och sen sprang tiden iväg. Plötsligt var Maria här och jag hade knappt gjort mig i ordning. Men vi kom iväg ialla fall. Utan dricka, det skulle vi fixa där. Vi promenerade bortåt mot kneipen till nån martin tror jag det var. Ingen dricka fick vi tag i.. men det fick gå ändå.. Maria stannde kvar eftersom hon, martin och hampus skulle cykla ut till smedy. Så jag gick hem, bytte lite kläder och träffade Josse och andrea nere vid södertull. To smedby we go, till olle närmare bestämt.

Åka bussen dit va inga problem. Men att hitta huset var en annan femma. Shit.. vi gick omkring där ett  bra tag. Tillsluuut kom vi fram. Drickan fixade sig.. det gör den alltid.

Lyckad fest, lyckad kväll, Lyckad natt

-
I morse kom pappa och hämtade mig där -och nej, däckade inte på festen utan vi fick sova där eftersom bussarna hade gått och det är en bra bit att gå. Skulle gå till busshållplatsen där pappa skulle plocka upp mig. Och där vid busshålplatsen sitter två filurer och vinkar åt mig. HUMM.. who?  såvarejuu andrea ochjosse som skulle ha gått hem i gårkväll..
Dom hade somnat i en buske och vaknat av att solen sken. En igelkott hadde pussat andrea i pannan och sen va det nån hamster som hade bitit josse eller var det va. Trött som jag var gick jag på den lätta. liksom.. ofta en hamster.. HAH. Sanningen va att dom hade sovit hos Josses mormor som bodde i närheten. Så kan det gå.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0