Måndag


Vaknade sent idag, pappa frågade om ja skulle med till maxi men var aldeles för trött för maxi besök idag.
Sen när han kom hem fick hansåndär städnojja för andra gångden den här veckan och hade köpt massa boxar för att sortera upp massa grejjor. Städade mitt rum + mublerade om igen för säkert 1000:e gången i mitt liv, sorterade ut massa kläder gjorde jag också.. vilket behövdes eftersom jag använder upp nästan varja garderob vi äger. Men nu är familjen några garerober och lådor rikare och jag klädplagg fattigare.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.
 
som pics of today ;

    

Mina utrensade kläder. Nån som vill ha? ;D haha. Och sen slutresultat av städning :)



 

Min nya skjorta och min nya tröja

  

ramen som jag fick av linnea för typ 5 år sen. Nu var det dags att använda den!




 

Kiss n Godbye


 

Kommentarer
Postat av: J

vilken skillnad i rummet :o värsta snyggt.. tufft med ramen också, så söt är du (: <3

2007-07-24 @ 14:03:22
URL: http://josefiineriksson.blogg.se
Postat av: :)

Måste bara fråga, var är den tvbänken köpt? har letat och letat, och nu ser jag att du har sån :)

2007-08-17 @ 00:37:42
Postat av: Anonym

På IKEA :)

2007-08-17 @ 01:19:51
Postat av: Anonym

Tack tack :D där ska man leta! snyggt rum föressten :)

2007-08-18 @ 01:20:09
Postat av: J

Jajamen, leta där ;) Tack så mkt :)

2007-08-18 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0