Lyckat


Det blev en lyckad dag igår precis som vi sa att det skulle bli :) stan från 2 - 3 till 7. Ajaj i fötterna men det var det värt. Hittade bara en bikini. Sen skildes vi av och jag gick hemåt. Lite senare kom Elin till mig å har saknat henne massa massa!  Vi gjorde oss i ordning lite och gick ner och mötte Josse och gick till utebion och där träffade vi patte och petter. FIlmen var inte alls bra.. så vi gick efter ett tag. blev film hemma hos petter i stället. showtime. Sen gick vi hem till mig. Mysigt :)


Fick en bild av pontus nyss.. från dagis.. haha.. lägg märke till mina snygga mus-öron

Rikard - Pontus -  jag
image304


Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHHAAH fyfan va läckert

2007-07-27 @ 12:33:29
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0