Love is wicked.

Igår kom Elin hit, senare på kvällen gjorde vi oss i ordning och träffade Jennifer & Emma :) sen va det utebiodags. Filmen verkade vara så sjukt dålig att vi inte ens gav den en chans. Så vi gick hem och jag satte på mig varmare kläder sen promenera vi runt i stan och ner till max där dom käka. Sen gick vi hem och sov... eller aa.. låg o prata tills 3 kanske? sen soov vi.

Snart ska ja träffa dennis.. får se va vi hittar på..

-  -
idag har vi umgåtts, jag & Dennis det va trevligt.. alltid kul med nya människor. Aquagolf & minigolf :D haha. Bästa va ja.. enligt mig självdårå... hahah. Sen åkte vi hem och käkade... sen blev det ifk & jag somnade nästan. sjuukt trött.. nu ska ja snart sleepa ^ 
-  -

Imorgon ska jag hälsa på min farmor.. vi ska fira nånting.. vad, har jag glömt bort, men nånting är det. Passa på nu innan vi åker. ÅÅu det ska bli så härligt att komma bort. Finally.


- elin ' (F) säger:
love is wicked

JohannaaaKarlssooon säger:

yes, love is wicked.

 

--
Norrlandspics, påvägenhem.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0