Hello sunshines


O på tal om sunshine så har jag tappat bort min sunshine ring, som jag & hanna köpte på augustifesten för typ massa år sen. Å min lilla ring. jajajaja..

Idag skulle det ha blivit dans men det slutade med ingen dans tråkigt nog...Så istället för det gick jag ner på stan med syster. Köpte en stickad lite längre grå tröja. Myspys. sen skulle jag köpa en vit tröja med men den var det någon som hade hunnit före. Sen skildes vi på stan. Jag hem och linne till jobb.

Följde med pappa och handlade. Cosmo och vindruvor, mums. Sen ringde min syster och hade tråkigt. Inte så många kunder i affären och så va hon sugen på nåt gott. och som den bästa syster jag är, så gick jag till Gottegrisen och köpte godis åt henne och gjorde henne sällskap den sista timmen. Hittade en långskjorta som nog ska bli min imorgon. :) iihhh...

Sen gick vi hem och åt tacos och nu bär det av till svärtinge..
ojoj nu har jag bråttom.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0