Freaky Friday


Sämsta dagen. Inga detaljer men jag kan ju säga att den här dagen är en bland dom sämsta dagarna i mitt liv. Så kändes det igår iallfall. Allt gick så jävla snett.  Tur att ja hade elin på som gjorde mig sällskap i telefon... :)

Josse oandra sidan hade haft en skitbra dag och va på jätte bra humör och tyckte att vi skulle åka till sörping på fest. och så blev det. Helt okej fest.. så säger jag alltid. Men den här gången va den okej.. i början iallafall.. Sen blev allt sååå ... aa.. va hände egentligen.. allt gick typ fel.. josse va lessen, ja va lessen... allt gick fel.. och det va slutet på min dååliga dag.. vi sket i festen och åkte hem....

..idag var min mammas födelsedag, Grattis lillamamma =' ) tänker på dig!



..varför gör du så här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns alltid här, bara att slå en pling. Tack för att du finns.. <3

2007-07-28 @ 13:26:05
URL: http://eliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0